wtorek, 10 stycznia 2012

Jak mi idzie?

Hej!

Ponad 2 miesiące temu pisałem o poszerzaniu filtrów percepcyjnych.

Szczerze powiedziawszy starałem się robić 1-2 razy w tyg ćwiczenia gdy byłem sam w domu. Często wychodziłem na podwórko pobiegać na boisku, gdzie ćwiczyłem określanie pkt gdzie jestem. Co mi to dało?

Czuję się pewniejszy w terenie, czuję że gdybym gdzieś się zgubił potrafiłbym szybko tam się odnaleźć.

Co do jedzenia - wyostrzył się smak... nie jem już oczyma. Nie jem bezsensownie. Jedzenie stało się naprawdę przyjazne i mega przyjemne! Czujesz smak każdej przyprawy!


Pompki, brzuszki, biegi...

Kontuzja kolana spowodowała, że biegam mniej, mniej tzn. nie godzinę, nie półtorej a około 30-40 minut. Nie jest źle. W tym czasie robię 3-5 razy po 400m szybkim tempem i kilka kilometrów rozgrzewki. Do tego rozciąganie i rozluźnienie po treningu. Taki trening sprawia, że nie tracę kondycji i dodatkowo zwiększam ją w mniejszym niż do tej pory czasie.

Pompki - trening 100pompek.pl kończę dziś ostatni dzień treningu 11-20 pompek. Przemogłem się i robię to dalej. Czuję się świetnie, widzę już małe efekty treningu. Zobaczymy co będzie dalej, wierzę, że dojdę do 100 pompek :)) Bloga test100pompek.blogspot.com nie prowadzę, nie mam chęci chwalić się tym. Idea jaką zapoczatkowałem była ciekawa i spotkała się ze sporym zainteresowaniem co mnie bardzo cieszy, lecz wybaczcie, ale nie.

Brzuszki - robię codziennie od ponad 3 tygodni, program treningowy ABS2 jest akurat dla mnie! Zacząłem od harmonogramu początkowego (wstępny), myślę, że za jakieś 2-3 tygodnie wejdę na kolejny poziom.

Dla siebie, dla własnej kondycji i sprawności poświęcam około godziny dziennie. Niedużo a efekty są naprawdę niezłe.

Sprawy firmowe - tu chyba problemy nigdy się nie skończą :-) nie czas by je opisywać, jak je rozwiąże dam znać!

Fundacja i spółka - zostałem menedżerem spółki z.o.o. i fundacji. Tak wiem , chwalę się, wolę żebyście wiedzieli, że to jest mój cel, być dobrym zarządcą, chce dobrze prosperować i nauczyć się tego typu rzeczy. To przyda się w przyszłości.

Studia - miesiac i sesja. 3 egzaminy, prawo wyznaniowe, logika, etyka. Dam rade! Trzymać kciuki!!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz